Kombinace CRM a ERP s napojením na pokladny
Skloubili jsme systém CRM a ERP společně s možností přímé fakturace a navíc k tomu lze systém propojit na systém EcoPos a zajistit tím, že data pak chodí z jedné či více pokladen do jednoho místa. Nechybí tudíž ani funkce synchronizace zákazníku. V systému máte možnost si zaznamenávat všechny firemní, ale i soukromé informace svých zákazníků, na jejichž základě můžete nastavit správnou obchodní strategii. Díky systému zjistíte, jaké má váš zákazník skutečné potřeby, a na základě toho mu pak přizpůsobíte nabídku.
Kvalitní CRM systém by měl podporovat práci celého týmu pracovníků, a to nejen v oboru marketingu, ale také v úkolování mezi jednotlivými členy obchodních týmů. Neopomenutelný fakt je také řízení a průběžné vyhodnocování obchodních kampaní. To vše eDoklad umí!
Nesmíme také zapomenout na tok obchodních dat (pipeline), při němž je nutné myslet na průběžné upravování další řady parametrů obchodní příležitostí, jakou je například časový plán, rozpočet, SWOT analýza, rozhodnutí go či no-go. Tato činnost zapojuje do dění i další pracovníky, kteří nemusí být zařazeni do obchodního týmu, ale pracují třeba jako konzultanti či externisté. CRM systém nabízí také evidenci všech nákladů spojených s obchodním případem, a to včetně času, který byl spotřebován při realizaci určité kampaně. To vám poskytuje možnost vyhodnocení, kolik vás stojí získání nového zákazníka.
Někdo je dobrý vyjednavač, někdo komunikátor, někdo umí skvěle uzavírat obchody a někdo je zase technický expert. Další důležitou funkcí systému je vyhodnocování úspěšnosti pracovníků v jednotlivých fázích obchodních procesů. Systém poskytuje vedoucím manažerům vyhodnocování úspěšnosti svých pracovníků, což napomáhá s výběrem a obsazením do správné funkce či pracovní pozice.
Systém nabízí řadu nástrojů, které jsou pro obchodníky velmi důležité. Tyto nástroje jim pomáhají při získávání nových zákazníků či nových zakázek. Jedná se například o kalendář, úkoly, upomínky, časový plán, rozvrhy, evidence a hodnocení dodavatelů a další nástroje odpovídající vysoké úrovni managementu.
Systém eDoklad umožňuje obchodníkům sledovat různé parametry, které jsou velmi úzce vázány na jejich odměny. Podle těchto parametrů si pak může obchodník průběžně sledovat, jak si na tom stojí, a může podle toho korigovat své chování.
eDoklad poskytuje důležité analytické funkce a informace, mezi něž patří zobrazování organizační struktury větších firem či holdingové uspořádání organizační struktury společnosti. Systém tak napomáhá k velmi rychlému a snadnému zjištění, s kým má ve firmě obchodník jednat, případně koho v dané záležitosti oslovit.) Fakturace (eDoklad nabízí možnost přímé fakturace přímo ze systému
Propojením systému eDoklad se systémem EcoPOS získáte další užitečně funkce. Mezi které patří synchronizace tržeb ať už z jedné či více pokladen. Další nepřehlédnutelná funkce je synchronizace zákazníku, takže budete mít o všem naprostý přehled.
Informační systém CRM je plně zdarma pro jednoho uživatele. Po vyplnění formuláře prosím vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým vám potvrdíme funkčnost vašeho CRM systému. Tento krok není automatizován pro kontrolu informací.
Informační systém CRM je plně zdarma v rozsahu jednoho uživatele. Po vyplnění formuláře prosím vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým vám potvrdíme funkčnost vašeho CRM systému. Tento krok není automatizován pro kontrolu informací.
Informační systém CRM je plně zdarma v rozsahu jednoho uživatele. Po vyplnění formuláře prosím vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým vám potvrdíme funkčnost vašeho CRM systému. Tento krok není automatizován pro kontrolu informací.