Klienti jsou vždy motorem úspěšné práce. Každý den nás motivují k dalšímu rozvoji, a to i díky tomu, že permanentně používají systém EcoCRM. Spousta z nich už si to bez něj nedokáže ani představit. Ostatně, přesvědčte se sami, co o nás napsali.
Vytvořili jsme unikátní systém pro správu pohledávek a především pro jejich automatické řešení. Systém je napojen na fakturaci a ostatní systémy. Díky jeho automatizaci udělá většinu práce za Vás.
Fakturace nově probíhá pod systémem EcoBILL. Práce s ním je mnohem jednodušší než u běžně používaných systémů a ušetří tak spoustu času. Samozřejmostí zůstává import z Pohody a ostatních aplikací.
Nová, lepší filtrace zaměstnanců Vám nyní umožní vyhledávat zaměstnance podle místa výkonu jejich práce. Díky tomu budete mít větší přehled o Vašich zaměstnancích a tím Vám náš systém ušetří důležitý čas.
Nově si může zaměstnanec zadávat úkoly sám sobě, musí však zvolit odpovědnou osobu, která mu bude úkol schvalovat. Tato funkce tedy šetří čas, při delegování úkolů, nebo při poradách. Stačí tedy sebe označit jako řešitele a za schvalovatele, odpovědnou osobu.
Po poslední aktualizaci, se na úvodní ploše zobrazují veškeré reklamace. Tato úprava umožňuje rychlý přehled všech aktuálních reklamací, můžete se tedy hned po příchodu zkontrolovat jejich průběh a naplánovat, postup jejich řešení.
Nově máme v systému záložku kontroly, která umožňuje zadávat přehled hodnocení kontrol spokojenosti do systému. Díky tomu se opravdu můžete starat o své zákazníky, tedy využívat výhody programu CRM+ERP systému CRM.
V rámci programu CRM+ERP systému, jsme vytvořili interní komunikaci v programu, výhodou této komunikace je, že pouze jen uživatel který konverzaci zahájil, jí může ukončit. V případě, že druhá strana nereaguje delší dobu, naskakuje jí penále za neaktivitu.
Rozšíření skladového modulu o další interní prvky, které se vzájemně propojují mezi sklady, je tedy možné dělat převody mezi sklady. Plánovanou úpravou prošly i nové statistiky.
Rozšíření fakturačního modulu a pravidelné a automatické vystavování faktur. Propojení na ostatní moduly v CRM+ERP systému. Byla přidána nová funkce, automatické vystavování faktur a provedena úprava na upozorňování při nezaplacených fakturách.
Vylepšení rozhraní pro vkládání a vedení obchodních případů. Vkládání se stalo mnohem jednoduší a propracovanější. Obchodní případy jsou nově propojeny na všechny ostatní funkce systému CRM+ERP systému.
V modulu úkoly, je nová záložka “Plánování”. Plánování přímo souvisí s naší předchozí aktualizací, kde se zabýváme adaptačním procesem jednotlivých pozic. Zde si můžete naplánovat úkoly, které se budou vytvářet postupem času na jednotlivé pozice.
Uvítací plocha prošla novou inovací, nyní se na uvítací ploše zobrazuje sloupec “AKTIVITY”, kde se zobrazují všechny schůzky a aktivity uplynulé, dnešní, zítřejší a nejbližších v sedmi dnech.
Ve funkci TIMER, která slouží pro podrobný přehled aktivit zaměstnanců je nyní nová funkce, která umožňuje přidat mimořádnou událost, např zaměstnanec pracuje na nějakém projektu a když najednou musí aktutně pryč nebo vyřešit telefony, je možné zadat mimořádnou událost textem a počtem minut kterých bylo třeba na konktrétní akci.
Když má úkol více řešitelů, je možné se mezi nimi přepínat jednoduchým způsobem (pomocí šipek) a určovat tak primárního řešitele, pro kterého platí termín v úkolu a případné penále.
Možnost přidání vlastní poznámky na úvodní stránku v systému CRM. Pokud uživatel připíše text do již vytvořené poznámky, tlačítko pro uložení se mu barevně zvýrazní.
Informační systém CRM je plně zdarma pro jednoho uživatele. Po vyplnění formuláře prosím vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým vám potvrdíme funkčnost vašeho CRM systému. Tento krok není automatizován pro kontrolu informací.
Informační systém CRM je plně zdarma v rozsahu jednoho uživatele. Po vyplnění formuláře prosím vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým vám potvrdíme funkčnost vašeho CRM systému. Tento krok není automatizován pro kontrolu informací.
Informační systém CRM je plně zdarma v rozsahu jednoho uživatele. Po vyplnění formuláře prosím vyčkejte na potvrzovací e-mail, kterým vám potvrdíme funkčnost vašeho CRM systému. Tento krok není automatizován pro kontrolu informací.