Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Proč CRM od nás

Naším cílem není jen maximální uspokojení potřeb zákazníka, ale především 100% odvedená a kvalitní práce. V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let, zakládáme si na obchodně přátelských vztazích, dostáváme splnění všech požadovaných cílů, potřeb a zadání.

 

  • Víme, kdo jste. Pamatujeme si vás. Pravidelně s vámi komunikujeme, a proto o vás víme více než konkurence a můžeme vám nabídnout to, co konkurence nemůže – a to za žádnou cenu.

 

Pomáháme vám budovat obchodní úspěch


Pokud budujete obchodně úspěšnou společnost a její kulturu, měli byste mít na paměti níže uvedené zdroje, s nimiž vám rádi pomůžeme pomocí informačních systémů a systémů pro řízení vztahů se zákazníky.

 

Týmové práce


Kvalitní CRM systém by měl podporovat práci celého týmu pracovníků, a to nejen v oboru marketingu, ale také v úkolování mezi jednotlivými členy obchodních týmů. Neopomenutelný fakt je také řízení a průběžné vyhodnocování obchodních kampaní. To vše CRM UNiQ umí!

 

Očekávání a zpětná vazba


Nesmíme také zapomenout na tok obchodních dat (pipeline), při němž je nutné myslet na průběžné upravování další řady parametrů obchodní příležitostí, jakou je například časový plán, rozpočet, SWOT analýza, rozhodnutí go či no-go. Tato činnost zapojuje do dění i další pracovníky, kteří nemusí být zařazeni do obchodního týmu, ale pracují třeba jako konzultanti či externisté. CRM systém nabízí také evidenci všech nákladů spojených s obchodním případem, a to včetně času, který byl spotřebován při realizaci určité kampaně. To vám poskytuje možnost vyhodnocení, kolik vás stojí získání nového zákazníka.

 

Nástroje pro obchodníky


Systém nabízí řadu nástrojů, které jsou pro obchodníky velmi důležité. Tyto nástroje jim pomáhají při získávání nových zákazníků či nových zakázek. Jedná se například o kalendář, úkoly, upomínky, časový plán, rozvrhy, evidence a hodnocení dodavatelů a další nástroje odpovídající vysoké úrovni managementu.

 

Odměny obchodníků


Systém UNiQ umožňuje obchodníkům sledovat různé parametry, které jsou velmi úzce vázány na jejich odměny. Podle těchto parametrů si pak může obchodník průběžně sledovat, jak si na tom stojí, a může podle toho korigovat své chování.

 

Analytické schopnosti a dovednosti


UNiQ poskytuje důležité analytické funkce a informace, mezi něž patří zobrazování organizační struktury větších firem či holdingové uspořádání organizační struktury společnosti. Systém tak napomáhá k velmi rychlému a snadnému zjištění, s kým má ve firmě obchodník jednat, případně koho v dané záležitosti oslovit.

 

Výběr a zařazení pracovních pozic


Někdo je dobrý vyjednavač, někdo komunikátor, někdo umí skvěle uzavírat obchody a někdo je zase technický expert. Další důležitou funkcí CRM UNiQ je vyhodnocování úspěšnosti pracovníků v jednotlivých fázích obchodních procesů. Systém poskytuje vedoucím manažerům vyhodnocování úspěšnosti svých pracovníků, což napomáhá s výběrem a obsazením do správné funkce či pracovní pozice.

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.