Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Vývoj informačních systémů A.W.I.S. Správa, systémy s.r.o.

Jednou z hlavních činností společnosti A.W.I.S. Správa, systémy s.r.o. je vývoj informačních systémů, jako jsou ERP a CRM systémy. Svým portfoliem pokrývá firma rozsáhlou síť malých, středních a velkých firem v celé České republice. Firma disponuje více jak 200 spokojenými zákazníky. Hlavním cílem firmy je kvalita a poskytnutí očekávaných potřeb zákazníka pro dosažení stability a maximální spokojenosti.

Společnost byla založena již v roce 1992 a od té doby se její portfolio rozšířilo na tyto segmenty:

 

Vývoj informačních systémů

  • návrh informačních systémů
  • projektování informačních systémů
  • architektura informačních systémů
  • vývoj CRM systémů
  • vývoj ERP systémů

 

Vývoj pokladních systémů

  • software pro pokladny (pokladní systém pro gastronomii, obchod a síť obchodů)
  • pokladní software pro rozvoz jídel
  • software pro hotely a penziony
  • skladový software
  • rezervační a provizní software

 

Návrh informačních systémů


Návrh informačního systému zajistí možné přizpůsobení vašim potřebám a požadavkům. K tomu, abychom mohli návrh uskutečnit, je potřeba nejdříve detailně poznat vaši firmu a seznámit se s přesnými cíli a požadavky, které by informační systém tvořený na míru, měl umět. Neváhejte nás tedy kontaktovat.

 

Projektování informačních systémů


Projektování informačních systémů je nejdůležitější částí při tvorbě a vývoji. Projekt určí na základě vašich požadavků a dle návrhu to, jak bude informační systém fungovat, jaké budou jeho možnosti, jestli dojde i k propojení na další systémy apod. Projektování informačních systémů používáme v případě, že klient potřebuje provést změny ve stávající verzi systému či má zájem si nechat udělat svůj vlastní informační systém.

 

Architektura informačních systémů


Architektura informačního systému bývá součástí projektového řízení. Architektura informačního systému je segment, který definuje celkovou koncepci a řešení. Udává například, co bude systém obsahovat, jak bude rozdělena struktura, jak bude systém vypadat vizuálně (grafický návrh layoutu) apod. Výsledkem architektury je zajištění vzájemného porozumění investora, vývojáře a uživatele. Architektura informačního systému by měla odpovídat strategickému cíli firmy a požadavkům zadavatele, měla by být v souladu s datovou integrací softwaru a hardwaru, měla by být schopná pojmout a akceptovat možné změny. Důraz by měl být kladen také na pochopitelnost a jednoduchost pro uživatele, efektivitu a spolehlivost při zpracování dat a informací.

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.