Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Informační systém pro firmy a podnikatele


UNiQ je ryze český informační systém, vhodný pro podnikatele od 5 zaměstnanců, malé, střední i velké firmy do 50 zaměstnanců. Jedná se o ucelené informační řešení ERP (Enterprise Resource Planning), jehož podstatou je řízení firemních procesů organizace či podniku. Úkolem informačního systému je především zjednodušení a automatizace procesů, které souvisejí s financemi, odběratelským a dodavatelským řetězcem, výrobou, prodejem, vztahy se zákazníky, účetnictvím, fakturací, správou majetku, ale také například s řízením lidských zdrojů.

  • Informační systém UNiQ se stává komplexním řešením, které se integruje a přizpůsobí dle vašich požadavků.

 

Podnikový informační systém


UNiQ je řazen také do kategorie informační podnikové systémy. Z toho vyplívá, že je určen pro firmy, podniky, ale i podnikatele. Podnikový informační systém UNiQ řeší problematiku řízení podniku a pomůže vám usnadnit a zefektivnit vaší manažerskou práci. Informační systém zvládá řízení a vedení všech podnikových agend, které jsou nezbytné pro správný chod úspěšné firmy.

 

Manažerský informační systém


Informační systém UNiQ je vhodný pro všechny typy manažerů a podnikatelů. Tento manažerský informační systém využije a ocení každý, kdo podniká nebo chce podnikat na vysoké úrovni. Systém vám pomůže řešit vaše každodenní problémy, usnadní a zefektivní práci při plánování.

 

Jaké přínosy má informační systém

  • získáte lepší přehled nad firmou
  • optimalizujete workflow – pracovní tok dokumentů
  • zefektivníte práci nejen sobě, ale celému týmu pracovníků
  • snížíte pracovní chybovost
  • ušetříte desítky hodin zbytečné práce
  • dostanete reporty vhodné pro vedení firmy
  • dozvíte se najednou informace, které jste dlouho hledali
  • zpřehledníte chod celé firmy
  • centralizujete, optimalizujete a vyčistíte svá firemní data
  • snížíte náklady na IT

 

Pro koho je informační systém vhodný


Informační systém UNiQ je vhodný pro všechny druhy oborů a obchodních činností. Je vhodný také pro obchodníky, kteří potřebují efektivně spravovat veškeré podnikové informace. UNiQ je určen pro podnikatele od 5 zaměstnanců a pro firmy do 50 zaměstnanců.

 

informační systém pro podnikatele od 5 zaměstnanců

informační systém pro firmy do 50 zaměstnanců

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.