Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Řízení vztahů se zákazníky

Řízení vztahů se zákazníky (z anglického „Customer relationship management“) je proces, při kterém se shromažďují velmi významné, ale i méně významné informace o firemních zákaznících. Jedná se o informace, někdy velmi důvěrné, které firmě přinášejí přidanou hodnotu a možnost s nimi dále pracovat a využívat je ku vlastnímu prospěchu. Příkladově to mohou být počty zaměstnanců firmy, tržby, kontaktní informace, záliby jednotlivých zaměstnanců (manažerů), data jmenin a narozenin, preference a další více či méně důležitá data. Soubor všech těchto informací a dat je pro dodavatelskou firmu, tedy uživatele CRM systému, velmi významný. Může na nich totiž stavět svou obchodní strategii na míru ušitou každému svému zákazníkovi. Poznejte i vy kouzlo vyššího managementu a strategického myšlení.

 

Program pro řízení vztahů se zákazníky

Celý proces řízení vztahů se zákazníky (CRM) je řízen počítačovým programem, tedy softwarem, který je nainstalován na váš počítač či celou síť počítačů. Tento program se obyčejně nazývá software pro CRM systém. Jedná se o programové vybavení, jehož chod je podnícen databázovou technologií. Databáze tak shromažďuje a ukládá všechna identifikační data a informace o zákazníkovi, které do ní přidáte.

 

Jaký význam má řízení vztahů se zákazníky pro podnikatele

  • on-line přístup ke všem informacím
  • přístup k datům všech potřebných pracovníků (manažer, obchodní zástupce, aj.)
  • shromažďování identifikačních dat zákazníka – historie poptávek a obchodů, informace o spokojenosti
  • plánování úkolů zaměřených pro zákazníky – pozvánka na veletrh, záznam z jednání, včasné oslovení s novou nabídkou, apod.
  • péče o zákazníka i po dokončení zakázky – zasílání aktuálních informací, dotazování na spokojenost, apod.

 

Analýza informací a následné řízení vztahů

Všechny získané informace a data můžete následně analyzovat a využít je ve prospěch firmy, čímž můžete získat vysoce navrch oproti konkurenci.

 

Analýza informací může zajistit:

  • zjištění skutečných potřeb zákazníka
  • efektivitu obchodníků při uzavírání nových zakázek
  • segmentaci zákazníků, jimž přizpůsobíte nabídku přesně na míru podle jejich potřeb
  • význam a důležitost zákazníka
  • poznatky, pro jakého zákazníka použít nejúčinnější marketing

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.