Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Implementace CRM UNiQ do firmy


Implementace CRM systému chápeme jako zavedení systému do chodu firmy. Před implementací je třeba pečlivě analyzovat a vyhodnotit všechny činnosti firmy a související procesy, které budeme přizpůsobovat celému chodu podniku. Implementace CRM je velmi složitý a detailní proces, při kterém je důležité, aby klient vše správně pochopil a přijal všechny změny.

 

Cíle implementace CRM systému


Mezi první a velmi důležité kroky při implementaci CRM je stanovení cílů. Nepleťte si cíle a vaše očekávání. Očekávání jsou vaše pocity, které lze splnit pouze v případě, že je svážeme se stanovenými cíli. Cíle chápejte jako měřitelné efekty. Vaše potřeby a očekávání je třeba formulovat právě pomocí cílů, což bude náš úkol. Správné stanovení cílů a propojení metrik je základ úspěšné implementace CRM systému. Pak teprve je možné vyhodnotit, jak úspěšně implementace proběhla.

Podmínky implementace CRM

  • pochopení a přijmutí CRM
  • autorita manažera a schopnost předávání myšlenek
  • přizpůsobení změnám
  • správné nastavení procesů
  • změna postoje zaměstnanců

 

Návrh projektu implementace a postup


Je důležité správné nastavení cílů, strategie, plánování, metriky, popisy procesů a implementace vlastních nástrojů. K tomu vám pomůže naše projektové řízení. Dále je důležité se detailně věnovat i sociálnímu procesu, který má za úkol vysvětlování a školení celým systémem v sociální prostředí firmy.

 

Integrace CRM systému


Před implementací CRM systému nejdříve provedeme realizaci integračních vazeb vašich aplikací, jakými jsou například účetní, zákaznický, provozní či billingový systém.

 

Definujeme vaše cíle a jejich rozsah


Jasné definování vašich cílů a rozsah celého projektu je pro úspěšnou integraci informací nezbytností. To se odehrává již ve chvíli, kdy provádíme studie, analýzy a koncepci.

 

Vybereme vám správný obchodní proces


Výběr vhodného obchodního systému je základem pro zajištění integrace všech potřebných informací. Integrace informací by měla přinést snížení chybovosti přepisovaných dat. Hlavním procesem je kompletní import údajů a informací o zákazníkovi či celém jeho subjektu.

 

Modelujeme a čistíme procesy


Po výběru obchodního a integračního procesu je na řadě modelování a čištění procesů, které se odvíjí od požadavků a konzultací s klíčovými uživateli – manažery. Pro modelování obchodních procesů využíváme naše univerzální nástroje.

 

Měření a porovnávání výsledků


Měření a porovnávání výsledků CRM systému je kontinuální činnost, která nikdy nekončí. V začátcích se soustřeďujeme na zpětnou vazbu klienta, který referuje o případných nedostatcích či požadavcích na naprogramování dalších funkcí.

 

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.