Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

CRM systém UNiQ – co umí a jak funguje

Přečtěte si deset pokročilých myšlenek CRM a ERP UNiQ, podle kterých se řídí funkce celého systému UNiQ. Všechny tyto důležité části vám pomohou řídit váš byznys, mít vše velmi přehledné a pod kontrolou. Až objevíte kouzlo CRM UNiQ na 100% už nebudete chtít jinak.

Jaké části obsahuje UNiQ aneb desatero funkcí CRM

1. Předprodejní – marketingová část

S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

 

S CRM UNiQ získáváte možnost správy kontaktů:

  • třídění podle vlastních kritérií
  • distribuce odpovědným obchodníkům
  • sledování zpětné vazby a další komunikace s potencionálními klienty
  • zatřídění poptávek a zákazníků do skupin, včetně získání kontroly
  • řízení samostatných a cílených kampaní (přizpůsobení osobní nabídky a oslovení pro každého klienta nebo konkrétní skupinu zákazníků)

 

Jednoduchý přehled zákazníků

S automatickou a pravidelnou evidencí poptávek, telefonu a odeslaných nabídek, poznámek, kritérií, nákupních zvyků (vlastní zatřídění) apod. se vám zjednoduší přehled i počet potencionálních zákazníku.

 

Centralizace, aktualizace a sdílení kontaktů

Centralizujete kontakty, aktualizujete a sdílíte, s kým potřebujete. Využijete přehledy podle vašich kritérií a při příští akvizici musíte být přece úspěšnější. Získáte přehledy příležitosti (pipeline).

 

Personalizace nabídek

Díky propracované databázi klientů můžete vytvářet personalizované nabídky přímo na míru každému z nich.

 

Osobní vztah a důvěra

S osobním vztahem, vytvořenou důvěrou a zajištěnou věrnostní, zvýšíte objem prodeje a rozšíříte portfolio.

 

Plánování a historie aktivit

Budoucnost si nejlépe představíte, když si ji naplánujete. S CRM UNiQ můžete lépe plánovat, když víte komu, kolik a proč prodáváte. Jedním z nejdůležitějších je historie aktivit, např. úkolů a schůzek s upomínkami nebo telefonu, mailu a dokumentu.

 

Velké věci se skládají z malých, každá cesta začíná prvním krokem. Díky programu CRM UNiQ neztratíte žádný kontakt ani žádnou poptávku.

 

2. Prodejní – obchodní část

S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

 

Evidujte všechny obchodní jednání

Evidovat a mít přehled během prodejní části obchodního jednání Vám rozhodně ušetří spoustu starostí i peněz. Buďte o krok vpředu. Mějte historii obchodního jednání, všech vyslovených slibů i nabídek nebo informací mezi řádky, dokumentů, apod.

 

Přehled aktivit a průběh projektů

Během obchodního případu potřebujete rychle a jednoduše aktualizovaný přehled všech aktivit a průběh zakázky. Díky centralizaci a aktualizace získáte prostor pro kontrolovatelný postup, který bude přesně odpovídat požadavkům a představám zákazníka. Jednoduše zefektivnění prodeje a v černých číslech to vypadá ještě lépe. Automatizace sledování stavu zájemců a obchodních příležitostí je k nezaplacení. Už nemusíte informace nosit v hlavě nebo v šanonu, mít v Excelu nebo Outlooku. Všechno pěkně na jedné stránce. Evidované, aktualizované a sdílené. Každé oddělení může pomoci ve stejný čas. Díky analýze a statistice můžete zajistit integraci klíčových systému, individuálních a firemních procesu v reálném čase. Nejen obchodník, ale samozřejmě i manažer nebo majitel potřebuje evidenci a kontrola průběhu obchodního případu nebo projektu.

 

3. Servis - následná péče, zajistit důvěru a získat věrnost!!

Potenciál ze současných projektů

Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů. Jednou z možností, jak se odlišit od konkurence, je rozdílný přístup k zákazníkovi. Je jasné, že nejhodnotnější majetkem firmy jsou její zákazníci, protože zákazníci a ne produkty realizují nákupy a tím řídí zisk. Cílem každého softwaru CRM je získat důvěru, zajistit věrnost s opakovanými nákupy a pravidelnými osobními doporučeními. Podpořit a upevnit vztahy mezi klienty a firmou. Díky zpětné vazbě, statistice a přehledu je jednoduché vytvořit nové a personalizované produkty. Připravit nabídku na míru, rozšířit portfolio služeb a produktů.

 

Profitabilita klientů

S programem UNiQ můžete zvýšit profitabilitu klientů, zlepšit identifikaci potřeb. Statistika a přehledy Vám umožní zlepšení analýz zákaznických dat a zjednoduší akvizici servisních služeb.

 

Můžete vytvořit nové personalizované servisní služby, zvýšit prodeje skrz servisní kanály, zvýšit prodeje doplňkových služeb a provádět opakované služby s prodejními výzvami. Zjistit jestli má smysl přístup k on-line rezervacím, objednávkám 24/7 nebo zjednodušit získávání zákaznických dat a zkrácení dodacího cyklu nebo integrace klíčových systému, individuálních a firemních procesu.

 

Můžete zajistit jednoduché řešení všech obtíží – historie komunikace a aktivit. Můžete zjistit možnost automatizace on-line nabídek nebo zvýšení komfortu samoobslužných služeb pro zákazníky.

 

UNiQ vám vytvoří pořadí úrovně služeb podle hodnoty zákazníka a zkrácení a optimalizace doby řízení stížností a servisních požadavku. Zjednoduší jednorázový nákup a zvýší zákaznické znalosti a profitabilitu. UNiQ zajistí zlepšení opakovaných přístupů k zákaznickým znalostem a zvýšení znalosti hodnoty zákazníků.

 

Pravidelné zadávání aktivit a poznámek zlepší identifikaci potřeb a zapojí zákazníky do dialogu – personalizovaný přístup, otevřený blog, pravidelné novinky a odkazy.

 

4. Statická data v programu CRM

Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje. Jednoduchý a přehledný seznam kontaktu, kontaktních a odpovědných osob, historie osob a společných aktivit.

 

Jedna z nejdůležitějších služeb je ukládat aktuální dokumenty a možnost třídit podle vlastních kritérií. Priority se samozřejmě mohou měnit stejně jako skupiny zatřídění nebo počet kritérií. Pro nás není nic problém. Ke každému kontaktu si přidejte jeden nebo několik dodatků, podle kterých budete v budoucnosti připravovat, filtrovat a oslovovat cílové skupiny pro individuální a personalizovanou komunikační kampaň.

 

Není nic lepšího, než překvapit, zaujmout a překročit očekávání. Možná Vám chybí propojení s účetnictvím, pokladnou, se skladem a přehledem faktur? Pro UNIQ není nic jednoduššího.

 

S programem UNiQ už nemusíte hledat historie aktivit – poptávky a nabídky, maily a telefony a schůzky s uloženými dokumenty.

Výsledkem bude posílení loajality zákazníku.

5. Dynamická data v programu CRM

Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

 

V 1. linii může být pokaždé někdo jiný. Jednou call centrum, jednou obchodník a potom recepce, sekretářka nebo technik. Každý zákazník logicky očekává, že všichni budou vědět všechno a že právě jeho problém má absolutní prioritu a každý o všem ví.

 

Evidovat historii Vám umožní jednoduchý přehled a kontrolu nad stavem kontaktu, jednání nebo například reklamace.


Integrace klíčových systémů, individuálních a firemních procesů, psát si poznámky, aktivity a událost, aktualizovat, centralizovat a sdílet informace s kolegy.

6. Komunikace - kampaně CRM UNiQ

Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně. Komunikace je zvláštní kapitola. Musí být jednoduchá a rozumná, pravidelná a smysluplná. Může zjednodušit akvizici nových zákazníků, vytvořit nové a personalizované produkty. Statistiky a zpětné vazby zajistí zvýšení efektivity kampaní, zlepšují identifikace potřeb, zvýšení profitability marketingových kampaní.

 

Podpořte vytvoření nových personalizovaných servisních služeb – pravidelná komunikace (poprodejní marketing). Když poznáte svého zákazníka a správně ho zařadíte, můžete zvýšit prodej doplňkových služeb.

 

Provádění opakovaných služeb s prodejními výzvami zkrátí dobu uvedení nového produktu na trh a integrování klíčových systémů, individuálních a firemních procesů.

  • Zjednodušená akvizice zákazníků
  • Vytvoření nových a personalizovaných produktů
  • Zvýšení efektivity kampaní
  • Zlepšení identifikace potřeb
  • Zvýšení profitability marketingových kampaní
  • Vytvoření nových personalizovaných servisních služeb – pravidelná komunikace (poprodejní marketing)
  • Zvýšení prodeje doplňkových služeb
  • Provádění opakovaných služeb s newslettery a prodejními výzvami
  • Zkrácení doby uvedení nového produktu na trh
  • Integrace klíčových systémů, individuálních a firemních procesů
  • Automatizace provádění kampaní, vyhodnocení kampaní, generování zájemců (potencionálních zákazníků) podle poptávek a vlastního zatřídění.
  • Eliminování neefektivních kampaní - analýza úspěchu a neúspěchu
  • Automatizace sledování stavu marketingových kampaní
  • Určení pořadí úrovně služeb podle hodnoty zákazníka
  • Komunikace se zákazníky podle hodnoty, zatřídění, vlastních kritérií
  • Přizpůsobení marketingových nabídek - vybrané cílové skupinu a podskupiny, speciální zatřídění
  • Zvýšení znalosti hodnoty zákazníků
  • Personalizace web interakce – individuální přístup na svůj účet v CRM UNiQ
  • Zvýšení zákaznické znalosti

 

7. Přehledy - Statistiky - Analýzy

Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM. Přístup k datům musí získat každý člen prodejního týmu i marketingového oddělení.

  • Zjednodušená analýza zákaznických dat
  • Zjednodušení řízení příležitosti (pipeline)
  • Vytvoření nových a personalizovaných produktů
  • Zvýšení profitability klientů, obchodních partnerů, zaměstnanců
  • Zvýšení efektivity kampaní
  • Zlepšení analýz zákaznických dat
  • Zvýšení profitability marketingových kampaní
  • Automatizace sledování stavu zájemců
  • Automatizace sledování stavu obchodních příležitostí
  • Zjednodušení získávání zákaznických dat
  • Zlepšení předpovědi poptávky
  • Zlepšení předpovědi provizních plánů
  • Automatizace sledování stavu provizních plánů
  • Integrace klíčových systémů, individuálních a firemních procesů
  • Zlepšení marketingového plánování
  • Evidence zákazníků podle hodnoty, zatřídění, vlastních kritérií
  • Zkrácení a optimalizace doby řízení stížností a servisních
  • Zlepšení identifikace potřeb

8. Zisk a snižování nákladů s CRM UNiQ

Snižování nákladů

  • Zjednodušení akvizice servisních služeb
  • Přístup k on-line rezervacím, objednávkám 24/7
  • Automatizace on-line servisních požadavků
  • Automatizace sledování stavu zájemců
  • Automatizace sledování stavu obchodních příležitostí
  • Integrace klíčových systémů, individuálních a firemních procesů
  • Pořadí úrovně služeb podle hodnoty zákazníka
  • Zkrácení a optimalizace doby řízení stížností a servisních požadavků
  • Zisk

 

Zvyšování produkce

  • Zvýšení profitability klientů, obchodních partnerů, zaměstnanců
  • Zvýšení objemu prodeje (prodávat více a více)
  • Zvýšení prodeje – rozšíření portfolia produktů (prodávat další a další produkty)
  • Zvýšení prodeje skrz servisní kanály
  • Zvýšení prodeje doplňkových služeb
  • Zlepšení předpovědi poptávky
  • Zlepšení předpovědi provizních plánů
  • Automatizace sledování stavu provizních plánů
  • Zkrácení doby uvedení nového produktu na trh
  • Integrace klíčových systémů, individuálních a firemních procesů
  • Pořadí úrovně služeb podle hodnoty zákazníka
  • Zjednodušení jednorázových nákupů
  • Zvýšení zákaznické znalosti a profitability
  • Zvýšení znalosti hodnoty zákazníků

9. Management a kontrola s CRM UNiQ

Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

 

Kontrola

  • Zjednodušení individuálního přístupu
  • Zjednodušení team managementu
  • Zjednodušené řešení problémů a schvalování, díky evidenci a zpětné vazbě
  • Zlepšení řízení rozpočtu na marketingové kampaně
  • Zvýšení zákaznické znalosti
  • Posílení loajality zákazníků

10. Moduly - Google Mail, Pohoda, Latitude

CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.

 

Moduly – propojení dle přání uživatele

 

POHODA - propojeni na účetní systém POHODA. Exporty vystavených a přijatých faktur a následný import do ekonomického systému POHODA.

GOOGLE – GMAIL - propojeni na emailový účet gmail. Pokud používáte ve firmě emailový server od Googlu, je možné v CRM zobrazovat probíhající komunikaci mezi vaším zaměstnancem a odběratelem, dodavatele atd. Emaily se zobrazuji jak u zaměstnance, tak u každého odběratele či potencionálního zájemce, se kterým je veden obchodní případ.

GOOGLE LATITUDE – lokalizace pozice dle mobilního zařízení. Tento systém vám podrobně ukáže, kde se vaši zaměstnanci v danou hodinu pohybovali. Zda schůzka dle kalendáře opravdu proběhla, jak je psáno.
Historie pozic pro každého uživatele.

PŘEKLAD MLUVENÉHO SLOVA DO TEXTU A EVIDENCE V CRM - nabídka zpracování mluveného slova na počítači pro všechny uživatele - jednotlivce i firmy. Nemá váš obchodní zástupce sedět a svého PC a vyplňovat nudnou a zdlouhavou administraci, která ke každému obchodnímu případu patří? Tato funkce právě tento problém řeší. Obchodní zástupce si po ukončení schůzky nahraje celý průběh schůzky a u svého PC už jen přiřadí automaticky vygenerovaný text, který namluvil.

ZABEZPEČENÍ DAT - nabídka softwaru – ochrana proti selhání vlastních zaměstnanců.
Licence stojí 1500 Kč na jeden rok za jeden počítač. Ve spolupráci s firmou Safetica dodáváme a instalujeme software, který hlídá činnost vašich zaměstnanců na PC, generuje reporty o činnostech. Dále nabízí možnost zabezpečení sdílených dokumentů a dat, které již nebude možné zkopírovat či jinak dostat z PC.

 

Moduly – rozšířené  funkce systému UNiQ

 

POKLADNY - evidence peněz u zaměstnanců (účetní, obchodnici, asistentky atd..) Správa firemní pokladny. Možnost nastavení počtu pokladen podle počtu uživatelů či skupin. Automatické příjmy a výdaje dle faktur.

FAKTURACE - fakturační systém, generuje faktury i s textem, sám je rozesílá a kontroluje VS. Vytvoření faktur je možné i online u klienta, napojení přímo na sklad, automaticky generované faktury. Systém kontroluje úhrady faktur dle VS. Máte vždy přehled, kdy je faktura uhrazena a kdy není. Automatické rozesílání upomínek.

SKLAD - příjemky, výdejky, dodací listy, evidence zboží, minima na skladě. Snadný a přehledný přístup ke skladu a stavu skladových položek s upozorněním na minima u jednotlivých položek. Možnost nastavení více skladů, přesuny mezi sklady.

PROJEKTY – správa spolupráce, komunikace a kontrola více než třemi osobami. Funkce, kterou ocení každý z vašich zákazníků – možnost sdílení otevření komunikace pro daný projekt přímo s klientem.

ZAMĚSTNANCI – evidence zaměstnanců. Přehled kontaktů, informací o pracovní činnosti, zařazení, forma odměňování + bonusy. Lze provázat na automatické generování smluv pro zaměstnance, zasílání upozornění a další.

TIMER – efektivní aplikace, která eviduje a kontroluje časovou náročnost, pomocí které zjistíte časovou náročnost při plnění zadaných úkolů. Ideální pro evidenci času při hodinové sazbě. Možnost nastavit report pro nadřízené. Modul, který se kombinuje s vedením zakázek, kde potřebujete vědět, jak byl daný úkon časově náročný.

KOMUNIKACE – hromadná a cílená. Rozesílání newsletterů, cílených SMS a emailů klientům, pravidelné upozorňování o novinkách. Informační SMS každému zaměstnanci. Možnost třídit podle vlastních kritérií. Modul umožňuje vytvářet vlastní emaily pro rozesílání.

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.