Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Články o CRM a ERP systému

Informativní mini-magazín o systému CRM a ERP.

Přemýšlíte o podnikovém informačním systému, ale nevíte jaký vybrat? Zdarma nebo placený?

on Pondělí, 12 Květen 2014. Posted in ERP - informační a ekonomické systémy, CRM - řízení vztahů se zákazníky

Napsali o našem systému v časopise Děngy (ЭКСПЕРТ)

UniQ - systém pro manažery a podnikatele
Velké firmy a nadnárodní korporace mají již řadu let jasno. Bez podnikového informačního systému (ERP) prostě svůj byznys ukočírovat nedokážou. Není se čemu divit.

Tvorba a správa firemních kontaktů

on Pondělí, 18 Březen 2013. Posted in CRM - řízení vztahů se zákazníky

Jak tvořit a spravovat aktuální firemní databázi kontaktů.

Tvorba a správa firemních kontaktů
Databáze s kontaktními informacemi zákazníků jsou považovány za firemní zlato. Důvodem je především udržení přehledu o lidech a organizacích, se kterými jsme v minulosti komunikovali.

Řízení obchodních případů a projektů

on Pátek, 08 Únor 2013. Posted in ERP - informační a ekonomické systémy

Jak efektivně a jednoduše řídit firemní projekty o obchodní případy.

Řízení obchodních případů a projektů
Některé obchodní případy jsou časově velmi náročné, rozsáhlé a složité na komunikaci a udržení aktuálnosti dat. Jedná se především o přípravu podnětů pro strukturovaný a velmi detailní nákupní proces potenciálního klienta.

CRM pro malé a střední firmy

on Úterý, 15 Leden 2013. Posted in CRM - řízení vztahů se zákazníky

CRM pro malé a střední firmy se vyplatí

CRM pro malé a střední firmy
Řada malých firem, ale i podnikatelů v Čechách stále žije v domněnce, že žádné řízení vztahů se zákazníky, nebo co to je to CRM, nepotřebuje. Samozřejmě, že nepotřebuje, proč taky, když neví, co CRM systém umí.

Co je CRM

on Pátek, 21 Září 2012. Posted in CRM - řízení vztahů se zákazníky

Customer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY
CRM je zkratka z anglického Customer Relationship Managemen. V přesném českém překladu znamená řízení vztahů se zákazníky.

CRM online

on Úterý, 30 Říjen 2012. Posted in CRM - řízení vztahů se zákazníky

On-line řízení vztahů se zákazníky v reálném čase

CRM online
CRM on-line je počítačový program, který pracuje v reálném čase prostřednictvím internetového připojení. Je možné ho tedy používat odkudkoliv, kde je připojení k internetu.

CRM modul

on Čtvrtek, 11 Říjen 2012. Posted in CRM - řízení vztahů se zákazníky

Moduly – propojení CRM systému dle přání uživatele

CRM modul
CRM systém lze propojit modulem téměř na jakýkoliv jiný program nebo systém. Může se jednat například o propojení s emailovým účtem, ekonomickým a informačním systémem apod.

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.