Podnikový systém pro malé a střední firmy

kontakt

Aktualizace CRM UNiQ

UNiQ pravidelně aktualizujeme a poskytujeme tyto aktualizace volně a zdarma. Software našich klientů se neustále vyvíjí a zlepšuje.

Informační tabule aktualizací

Název Verze Datum

Odběratel

V CRM+ERP systému UNiQ, můžeme v modulu fakturace upravovat odběratele na přímo, tak kdyby bylo potřeba před fakturací ještě něco do upravit, byla možnost rychlého pro kliku v systému, který nám šetří čas a tím zvyšuje efektivitu práce. 

 

Odběratel úprava

3.2.4055 22.1.2016

Penále

V systému CRM+ERP programu UNiQ, můžete své zaměstnance motivovat k lepším výkonům na základě penále, které s každý zaměstnanec hlídá sám, systém samozřejmě ohlašuje nadcházející penále hned na úvodní ploše. 

 

Penále

3.2.4054 15.1.2016

Zaměstnanci

V CRM+ERP systému UNiQ, můžeme plánovat zaměstnancům pravidelné zakázky, na které je potřeba chodit, lze nastavit pravidelnost a hodinové rozpětí. Díky tomu má každý Váš manažer přehled nad všemi zaměstnanci.

 

Kalendář

3.2.4053 8.1.2016

Divize

Vedete několik společností najednou a potřebujete je spravovat na jedno místě? Ideální řešení pro podnikatele je CRM+ERP informační systém UNiQ. Díky němu máte všechny své firmy,přehledně na jedno místě, účetnictví a všechny důležité informace. 

 

Divize

3.2.4052 23.12.2015

Kalendář

Potřebujete ve vaší společnosti mít lepší přehled, o tom kdo, kdy a jakým služebním automobilem odjel na schůzku? Stačí si jen zakliknou danou příslušnou jednací místnost, nebo zarezervovat v kalendáři služební auto. Díky našemu kalendáři máte všechno krásně na jednom místě a pod kontrolou.  

 

Přehled

3.2.4052

17.12.2015

Reklamace

Nově máme barevné rozdělení reklamací, barevné rozdělení reklamací je intuitivní, tedy zelená=vyřešená, červená=urgentní a modrá=probíhající. Krésně můžeme tedy hned vidět, na co se zaměřit a co můeme odložit. 

 

 reklamce1235

3.2.4051 11.12.2015

Objednávky - Šablony

Pro jednodužší zadávání objednávek, jsme v programu CRM+ERP systému UNiQ vytvořili šablony na opkaující se objednávky. tato funkce velice zjednodužší proces objednávke, který denně musíte vyplňovat.

  Šablony

3.2.4050 4.12.2015

Provize

V každém dobrém CRM, se musí myslet nejenom na správu obchodu, ale i na obchodníky, kteří se systémem CRM + ERP systému UNiQ pracují, tedy na jejich odměňování a provizní systém. V systému CRM od společnosti UNiQ, je možnost automatického počítání provize, dle poměru tržby a nákladů. 

 

provize

3.2.4049 27.11.2015

UNiQ Gmail 

Program CRM+ERP systému UNiQ, nabízí propojení na G-mail, veškeré komunikace se Vám propíšou do CRM a budou se ukládat k jednotlivým obchodním případům, chronologicky se Vám seřadí. Dohledání předchozí komunikace nikdy nebylo snazší. 

2015-11-28 165755

3.2.4048 20.11.2015

UNiQ mobile -  Zálohování

S aplikací UNiQ Mobile už vám nehrozí žádné ztracené kontakty. Automaticky zálohuje všechny kontakty, které jsou uloženy do telefonu. Jakmile je kontakt uložen do telefonu, odešle se také do kontaktního adresáře v CRM systému UNiQ a vy ho máte vždy plně k 

 

CRM

3.2.4047 13.11.2015

UNiQ mobile -  Zálohování

S aplikací UNiQ Mobile už vám nehrozí žádné ztracené kontakty. Automaticky zálohuje všechny kontakty, které jsou uloženy do telefonu. Jakmile je kontakt uložen do telefonu, odešle se také do kontaktního adresáře v CRM systému UNiQ a vy ho máte vždy plně k dispozici online.

 

UNiQ mobile

3.2.4046 6.11.2015

UNiQ mobile - Správa kontaktů

UNiQ Mobile je aplikace pro maximální kontrolu vašeho mobilního telefonu. Umožňuje pravidelné a automatické zálohování kontaktů, ale i hovorů či SMS zpráv. Mimo to umí pracovat také s GPS modulem, díky kterému je možné mobilní zařízení najít v případě ztráty či odcizení. Aplikace UNiQ Mobile je vhodná pro osobní soukromé použití, například jako rodičovská ochrana nebo jen pro zálohování kontaktů a lokalizaci pomocí GPS. Lze jí ale velmi efektivně využít také pro firemní účely.

 

UNiQ mobile

3.2.4045 28.10.2015

Úkoly - možnost posunutí

V případě, že máte v programu CRM+ERP systému UNiQ nastavené penále pro vaše zaměstnance, je tu možnost posunutí úkolu, když je důvod pádný, ten se píše přímo do úkolu a schvalovatel má pak právo vložit penále zaměstnanci dodatečně, když neí s důvodem posunutí spokojený. 

 

2015-10-30 112519

3.2.4044 21.10.2015

OP - rychlo volba nabídky

Nyní nově v programu CRM+ERP systému UNiQ, můžete vytvářet nabídky rovnou z obchodního případu, v momentě kdy kliknete na tlačítko "vytvořit nabídku", se převede do nabídky a rovnou Vám označí klienta a vybere přiřazenou obchodní divizi, kterou jste si vybrali při zakládání obchodního případu. 

 

nabídka

3.2.4043 14.10.2015

Modul - Lokalizátor

Náš modul lokalizátor v systému UNiQ, je propracovaná aplikace na telefony, fungující na operačním systému android. Pomáháme vám kontrolovat a lépe organizovat vaše zaměstnance. Včetně synchronizace telefonních hovorů a sms, vše je naprosto přehledné a dá se  filtrovat pomocí jednoduchého nastavení v našem systému.  

 

2015-10-16 091640

3.2.4042 6.10.2015

Callcentrum

Systém UNiQ obsahuje jeden z modulů pro callcentrum, obsahuje velice důležité informace, pro efektivní chod callcentra, jakou jsou statistiky, procenta úspěšnosti, filtrace. Velká výhoda callcentra v systému UNiQ, je v tom, že nevlastníte jen callcentrum, ale velice komplexní CRM a ERP systém, kde můžete efektivně vést své zaměstnance.  

 

call

3.2.4041 29.9.2015

Úkoly

Nově jsme pro Vás upravili v systému UNiQ úkoly, nově je rozlišujeme podle jiné logiky barev, které se od sebe lépe odlišují, nyní máme úkoly v dnešním přehledů úkolů na úvodní obrazovce modré a žluté jsou obchodní případy. 

 

 ukoly

3.2.4040 22.9.2015

Kontroly

V systému UNiQ, můžeme i provádět kontrolu kvality provedených služeb u klienta, stačí nám k tomu pouze formulář, který se dá vytvářet v systému UNiQ velice snadno, pro vytvoření formáláře přímo Vám na míru, můžete vysílat kontrolora, který bude potom výsledky svého jištění odesílat na klienta, včetně přiložených fotografií a všech náležitých dokumentů.  

 

kontrola

3.2.4039 16.9.2015

Modul - Zakázky

Nově pro Vás připravujeme modul zakázky, který se bude zabývat hlavně správou zakázek od prvního kontaktu klienta, přípravy ceny zakázky a následné nabídky. V případě odsouhlasení klientem, potvrzení zakázky a její aktuální stav a přehled dodaných zboží na zakázku. 

 

2015-09-10 131441

3.2.4038 10.9.2015

Objednávky

Nyní se odepisují objednávky přímo ze skladu, stačí kliknout na tlačítko sklad a vybrat položku, která se má rovnou propsat do objednávky, v momentě potvrzení objednávky, se ihned položka odepíše ze skladu,v případě, že položka již na skladě není, vás systém ihned informuje, že je potřeb skladovou položku dokoupit. 

 

2015-09-02 154712

3.2.4037 2.9.2015

Statistiky aktivit

Vždy je potřeba vědět jak aktivní vaši zaměstnanci jsou, proto jsme přidali přehled aktivit vašich zaměstnanců, podle uživatelů si můžete zobrazovat, kolik obchodník schůzek daný zaměstnanec za měsíc uskutečnil, hovorů, kolik poslal e-mailů na klienty, kolik vytvořil nabídek atd.

 

Zam aktivity

3.2.4036 29.1.2015

Verze UNIQ

Pro větší přehled, je v systému uvedené informace o vaší aktuální verzi programu CRM+ERP systému UNIQ. To slouží pro programátory, kteří se podle specifického čísla orientují a následně zvolí postup aktualizace vašeho programu. 

 

Verze UNiQ

3.2.4035 22.1.2015

Editace zaměstnanců

V uživatelích si nyní můžete editovat svoje zaměstnance, přiřadit jim barvu a nastavit vzhled programu CRM+ERP systému UNIQ. Díky tomu, muže být práce v programu osobitější, něž kdy dříve. 

 

Uživatel

3.2.4034 15.1.2015

Uživatelská práva

Díky uživatelským právům pro jednotlivé uživatele, si můžete nastavit, který zaměstnanec uvidí různé části systému. Tím získáte ochranu, před citlivými daty o vaší společnosti a nemusíte se tak bát případného zneužití. 

 

uživatel práva

3.2.4033 8.1.2015

OP statistiky

Díky přehledu obchodních statistik si můžete plánovat svoje výhledy do budoucna. Filtrovat si můžete jednotlivé uživatele systému za dané období. V případě několika divizí, si můžete nastavovat jednotlivé divize, podle toho kterou chcete zobrazit. 

 

OP Statistiky

3.2.4032 1.1.2015

Nastavení systému

V programu CRM+ERP systému UNiQ si nyní můžete nastavovat číselníky, tak jak by pro vaší společnost byli vyhovující. Stačí najet jen do nastavení/systém a tam si číselníky nastavit.

 

Nastavení systému

3.2.4031 25.12.2014

Nastavení skladů

Zjednodušili jsme nastavení skladů, teď můžete ihned natavit kdo bude mít za skladové hospodářství odpovědnost, stačí zadat e-mail na odpovědnou osobu a té bude chodit upozornění o skladových položkách pod minimem. 

 

nastavení skladů

3.2.4030 18.12.2014

Kalkulace materiálu

Díky nové aktualizaci, si budete moci nastavit spotřebu materiálu, na co budete potřebovat, velice jednoduše, si tak můžete nastavit spotřebu základních materiálů, až k finálnímu výrobku. Propojení je i ve skladech a v případě odepisování materiálu, se Vám automaticky hlídá spotřeba daného výrobku. 

 

Kalkulace materialu

3.2.4029 11.12.2014

Firemní strom

Nově si můžete ve firmě nastavit firemní strom, slouží k rychlé orientaci, na koho co má ve firmě jít. Díky této nové aktualizaci, bude zaškolení nového zaměstnance o něco lehčí než dříve. 

 

Firemní strom

3.2.4028 4.12.2014

Nastavení divize

Zjednodušené nastavování divizí, nyní je formulář přehlednější, aktualizace se prováděla, i kvůli novém designu, kterým systém UNiQ bude procházet. Jednoduše si nastavíte firemní údaje, které se Vám budou propisovat do vše důležitých dokumentů, který systém automaticky generuje. 

 

Divize úpravy

3.2.4027 27.11.2014

Nabídky editace

V programu CRM+ERP systému UNiQ, přibylo několik tlačítek v nabídce, které urychlují funkčnost programu. Tlačítko "vytvořit objednávku" je rovnou propojené na fakturaci a sklad, ihned se vše vystaví a zaeviduje v programu. Tlačítko "Tisk", umožní nabídku okamžitě vytisknout. 

 

Editace nabídek

3.2.4026 20.11.2014

Projekty

Díky novému modulu projekty můžeme provázat jakýkoliv úkol na projekt, který je součástí například větší zakázky, marketingu anebo interního projektu ve společnosti. Díky projektům, můžete lehce řídit několik různých zaměstnanců na jednom projektu a přitom jim zadávat úkoly jednotlivě. 

 

Projekty

3.2.4025 13.11.2014

Reklamace - přehled

Díky nové úpravě CRM+ERP systému UNiQ, je možné po celou dobu práce v programu, mít přehled o všech reklamacích a i nově příchozích. V okénku je vidět kolik reklamací je nutné aktuálně vyřešit, a které čekají na schválení od odpovědné osoby ve společnosti. 

 

trdm

3.2.4024 6.11.2014

Ukončení OP

Po nové aktualizaci si můžete nově nastavovat důvody ukončení obchodních případů. V programu CRM+ERP systému UNIQ si můžete nastavovat počáteční bonitu klienta a i způsob jeho jednání. Důvody ukončení můžou být různé, proto je v nastaveních divize možnost upravovat tyto číselníky podle vlastní potřeby. 

 

Důvody ukončení OP

3.2.4023 30.10.2014

Aktivity - přehled za měsíc

Nyní si můžete u obchodního případu a odběratele všimnout přehledu aktivit, tato úprava umožňuje jednoduchý přehled aktivit, které a kolikrát proběhly za daný měsíc. Díky této nové funkci i kolega v zastoupení vidí, jak často se klientem v poslední době komunikovalo. 

 

Aktivity v kalendáři

3.2.4022 24.10.2014

Kalendář - barevné rozlišení uživatelů

Nová aktualizace barevného rozlišení zaměstnanců, jednacích místností a vozového parku. Kalendář se stal přehlednějším, při plánování schůzek hned obchodník vidí, kdy má volnou jednací místnost, nebo kdy je pro něj dostupné s auto. 

 

Kalednáč barvy

3.2.4021 17.10.2014

WIKI v nabídce

V návaznosti na předchozí aktualizaci, je možné připojovat k nabídce interní soubory WIKI, třeba v případě propagačního materiálu. Záleží jen na Vás, jaké zacílení si na svého klienta zvolíte. Soubor se i s obrázky připojí pod nabídku. 

WIKI v nabídce

3.2.4020 10.10.2014

DOC/WIKI

Po nové aktualizaci můžeme v programu CRM+ERP systému UNiQ, rozdělovat interní dokumenty. Díky, této funkci se tak adresář stal mnohem přehlednější. V případě většího počtu firem, které budete v systému UNiQ spravovat, si můžete dokumenty rozřadit podle jednotlivých divizí a potom podkategorií.  

 

doc

3.2.4019 3.10.2014

Zadávání úkolů

Nově si může zaměstnanec zadávat úkoly sám sobě, musí však zvolit odpovědnou osobu, která mu bude úkol schvalovat. Tato funkce tedy šetří čas, při delegování úkolů, nebo při poradách. Stačí tedy sebe označit jako řešitele a za schvalovatele, odpovědnou osobu. 

 

Úkoly

3.2.4018 26.9.2014

Reklamace

Po poslední aktualizaci, se na úvodní ploše zobrazují veškeré reklamace. Tato úprava umožňuje rychlý přehled všech aktuálních reklamací, můžete se tedy hned po příchodu zkontrolovat jejich průběh a naplánovat, postup jejich řešení. 

 

Aktualizace 26

3.2.4017 19.9.2014

Statistiky Obchodních případů

Po nové aktualizaci, si můžete vygenerovat finanční objem všech potencionálních zákazníků. Umožňuje Vám tedy předpovídat kolik procent z obchodní případů, nakonec dopadne kladně a díky tomu vyhodnocovat postup na další měsíce.

 

Statistiky

3.2.4016 12.9.2014

Pokladny pro zaměstnance

Nyní můžete mít v programu CRM+ERP systému UNiQ pokladny pro každého svého zaměstnance. Díky této úpravě je možné, rychle a přehledně kontrolovat tok vašich financí ve firmě a ihned vědět kolik hotovosti mají zaměstnanci právě u sebe.

 

Pokladny pro zaměstnance

3.2.4015 5.9.2014

Kontroly spokojenosti

Nově máme v systému záložku kontroly, která umožňuje zadávat přehled hodnocení kontrol spokojenosti do systému. Díky tomu se opravdu můžete starat o své zákazníky, tedy využívat výhody programu CRM+ERP systému UNiQ.

 

Aktualizace 14

3.2.4014 29.8.2014

Interní komunikace

V rámci programu CRM+ERP systému UNiQ, jsme vytvořili interní komunikaci v programu,  výhodou této komunikace je, že pouze jen uživatel který konverzaci zahájil, jí může ukončit. V případě, že druhá strana nereaguje delší dobu, naskakuje jí penále za neaktivitu.

 

Interní komunikace

3.2.4013 22.8.2014

Barevné rozlišení zaměstnanců

Pro větší přehlednost, proběhla úprava barevného rozlišení uživatelů a zaměstnanců vedených v CRM+ERP systému UNiQ. Nyní má každý přiřazenou svojí barvu. Kalendář se díky této úpravě stal mnohem přehlednější. 

 

Barevné rozlišení uživatelů

3.2.4012 15.8.2014

Úprava hromadného tisku

Aktualizace funkce hromadného tisku. Úprava nastavení pro hromadný tisk faktur, speciálně pro klienty, kterým se musejí odesílat písemné upomínky a dodržování, tak zákonných postupů. 

 

Aktualizace 11

 

3.2.4011 8.8.2014

Rozšíření skladového modulu

Rozšíření skladového modulu o další interní prvky, které se vzájemně propojují mezi sklady, je tedy možné dělat převody mezi sklady. Plánovanou úpravou prošly i nové statistiky. 

 

Aktualizace 10

3.2.4010 1.8.2014

Aktualizace služby Timer

Úprava definice formátu při ověřování interních časových činností. Služba Timer, tak získala novou dynamiku.

Aktualizace 9

 

3.2.4009 25.7.2014

Fakturace - automatické fakturování

Rozšíření fakturačního modulu a pravidelné a automatické vystavování faktur. Propojení na ostatní moduly v CRM+ERP systému UNiQ. Byla přidána nová funkce, automatické vystavování faktur a provedena úprava na upozorňování při nezaplacených fakturách.

 

Aktualizace 8

3.2.4008 18.7.2014

Rozhraní obchodního případu

Vylepšení rozhraní pro vkládání a vedení obchodních případů. Vkládání se stalo mnohem jednoduší a propracovanější. Obchodní případy jsou nově propojeny na všechny ostatní funkce systému CRM+ERP systému UNiQ.

 

Aktualizace 7

3.2.4007 11.7.2014

Úkoly - Plánování

V modulu úkoly, je nová záložka "Plánování". Plánování přímo souvisí s naší předchozí aktualizací, kde se zabýváme adaptačním procesem jednotlivých pozic. Zde si můžete naplánovat úkoly, které se budou vytvářet postupem času na jednotlivé pozice. 

 

Aktulizace 6

 

3.2.4006 4.7.2014

HR modul

V modulu HR, si můžete zvolit z předem připravených pozic ve firmě, daná pozice má již předpřipravená práva v CRM+ERP systému UNiQ. V rámci adaptačního procesu se na danou pozici vytváří předem nastavené úkoly a tím šetří Váš čas. 

 

Aktualizace 5

3.2.4005 27.6.2014

Centrální sklad

Centrální sklad umožňuje rychlý přehled všech skladových položek. Umožňuje hromadné úpravy názvů, cen, fotek a veškerých popisků. V horním many si můžete zvolit, jaké sklady se Vám mají zobrazovat a následně provádět jejich úpravu.

 

Aktualizace 4

 

 

3.2.4004 20.6.2014

OP - Finanční tok

V obchodních případech, je nová záložka "Zatřídění". Pomáhá k určování, na jakou fázi obchodu je daný obchodník úspěšný či neúspěšný. Podle těchto údajů, můžeme konzultovat s obchodníky, kde je potřeba se zlepšit. 

 

Aktualizace 3

3.2.4003 13.6.2014

Uvítací plocha - Aktivity

Uvítací plocha prošla novou inovací, nyní se na uvítací ploše zobrazuje sloupec "AKTIVITY", kde se zobrazují všechny schůzky a aktivity uplynulé, dnešní, zítřejší a nejbližších v sedmi dnech.

 

Aktualizace 2

3.2.4003 6.6.2014

Mobilní monitoring 

S mobilním monitoringem můžete lehce zaznamenávat všechny své hovory, čísla se sami ukládají do CRM+ERP systému UNiQ a díky tomu šetří Váš čas a čas vašich zaměstnanců. Umožňuje také zpětné dohledání hovorů v databázi.

 

Aktualizace 1

3.2.4002 30.5.2014

Timer rozšířen o mimořádnou událost

Ve funkci TIMER, která slouží pro podrobný přehled aktivit zaměstnanců je nyní nová funkce, která umožňuje přidat mimořádnou událost, např zaměstnanec pracuje na nějakém projektu a když najednou musí aktutně pryč nebo vyřešit telefony, je možné zadat mimořádnou událost textem a počtem minut kterých bylo třeba na konktrétní akci.

 

 

3.2.4001 25.5.2014

Více řešitelů v úkolu

Když má úkol více řešitelů, je možné se mezi nimi přepínat jednoduchým způsobem (pomocí šipek) a určovat tak primárního řešitele, pro kterého platí termín v úkolu a případné penále.

 

 

 3.2.4000  16.4.2014

Možnost poznámek

Možnost přidání vlastní poznámky na úvodní stránku v systému CRM. Pokud uživatel připíše text do již vytvořené poznámky, tlačítko pro uložení se mu barevně zvýrazní.

 

 

 

3.2.3999 11.3.2014

 

 

NEPŘEHLÉDNĚTE TAKÉ

Galerie systému CRMuniq Galerie a ukázka aplikace

Pro jednoduchou představu, vám musíme ukázat funkce, služby a vazby jako podporu Vašeho podnikání.

Propojení CRM na jiné systémy Propojení na jiné systémy

UNiQ je ohebný, je možné ho propojit na jakýkoliv jiný systém. Propojení s účetními a ekonomickými systémy.

Pravidelné aktualizace CRM systému Pravidelné aktualizace

Aktualizujeme pravidelně a zdarma, podle poptávky našich uživatelů nebo světových trendů.

Implementace CRM UniQ Implementace CRM UNiQ

Implementace je velmi důležitou částí spolupráce se s námi. Jedná se o zavedení systému do chodu firmy.

Proč CRM od nás Proč CRM od nás

V oboru vývoje softwaru se pohybujeme více jak 20 let. Podpořte český trh a pracujte s kvalitním programem.

Semináře a workshopy CRM systémů Semináře, workshopy

Prodejem spolupráce nekončí. Spolupráce právě začala..

 
CRM zdarma

UNiQ zdarma

neobmezeně do 3 uživatelů

prezentace CRM UNiQ

Prezentace

systému UNiQ

demo CRM UNiQ

Demoverze

systému UNiQ

  • marketing marketing marketingPředprodejní – marketingová část

    S CRM UNiQ můžete stanovovat cíle, kontrolovat úspěšnost, analyzovat a plánovat budoucnost svého podnikání.

  • obchod obchod obchodProdejní – obchodní část

    S UNiQ získáte nejen efektivní plánovač – aktualizované, centralizované a sdílené informace pro každou zainteresovanou osobu.

  • servis servis servisServis – následná péče

    Víme, jak vytěžit maximální potenciál ze současných kontaktů, zákazníků, obchodních případů a projektů.

  • data data dataStatická data

    Vždy existují data, která se mění minimálně. Přesto je potřebujete evidovat, centralizovat a sdílet s každým kdo je potřebuje.

  • data data dataDynamická data

    Pro každý obchod je nejdůležitější aktualizace a sdílení v reálném čase. Dynamická data přibývají a mění se. Nové schůzky, nové nabídky a například dokumenty jsou součástí každého obchodního případu nebo projektu.

  • komunikace komunikace komunikaceKomunikace – kampaně

    Na začátku každého obchodu je kontakt. Mail, telefon, doporučení, pozvánka na prezentaci a podobně.

  • statistiky statistiky statistikyPřehledy – statistiky – analýzy

    Vyhodnocování kampaně (úspěšnost i zpětná vazba) prováděné sofistikovanými procedurami, jako součást CRM.

  • zisk zisk ziskZisk – snižování nákladů

     

  • management management managementManagement – kontrola

    Každý CRM systém je pouze podpůrným prostředkem, který usnadňuje a zefektivňuje fungování celého systému – zjednodušeně integrace a koordinace marketingu, prodeje a zákaznického servisu v jednotný a ucelený přístup k péči o každého konkrétního zákazníka.

  • moduly moduly modulyModuly

    CRM systém UNiQ nabízí modulové řešení podle přání a potřeb uživatele, a moduly s rozšířenými službami.